onsdag 19. januar 2011

Litt om meg.

Heisann. :)
No har eg lagd meg blogg. Eg kan ikke så mye om det endå.. Men skal nokk få det til. Men no skal eg fortelle litt om meg og min fritid:
Eg er en jente på 13 år som elsker dyr. Kvardagen min går mest ut på sang og ridning. Eg passer en hest ute på lindås som heter Isabella. Og eg har ridd i mangen år no.
Eg har mangen gode venner ,  som eg og er med på fritiden.
Jeg har også to katter, Mons og Pia. Eg er og interessert i musikk, og hører rett og slett alt slags mulig. Men eg liker godt den nye låta til Rihanna california king bed.

http://www.youtube.com/watch?v=yuCuW5II6uY
ka synes dere?

Men no framover kommer eg til å skrive om ridning, musikk, venner og alt som kommer over meg:)
Og det er bare til og komentere, det er bare kjekt!
Så eg håper du vil lese min blogg.
- vilde marie <3

3 kommentarer:

  1. Wow bra start på den bloggen Vilde!!
    Jeg har ingen bilder av meg på min blogg =(

    Mvh Helene

    SvarSlett