onsdag 2. februar 2011

skole!

Heisann alle sammen! <3

No er eg på skolen og har plan. Så da tenkte eg nor eg allerede var på pcen så kunne eg bare legge inn ett innlegg, menst eg var her :) Idag klarte eg og forsove meg , men eg kom tidsnokk til skolen , heldigvis! Mamma hadde satt på klokke til meg kvart på 8. Og så slengte eg bare den i gulvet no den begynte å ringe. Haha eg har sikkert ødelagt 3-4 klokker med og bare smelle di i gulevt om morningen :p Eg må vere B meneske toootalt! hihi. Men no skal eg fortsette med matten , må bli ferdig med den til imåren. -.- Men eg kommer til å blogge litt seinere idag, siden vi har en sånn blogg gruppe om onsdagene :) Det er kjekt.

Her er en sang som eg hører å hele tiden, Den er ganske så søt. Det er Bruno Mars som synger den.
http://www.youtube.com/watch?v=4NErh_xVSrY Ka synes dere?

Vi snakkest!

-Vilde Marie <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar