fredag 1. april 2011

min uke!

Heihei <3

Det har vert lite lyd fra meg denne uken, har vert så mye lekser og prøver :) dagene mine går for det meste ut på fotball trening, kamper, stallen, sangtime, lekser + venner :) så det er ikke så mye tid til blogging dessverre. Men eg skal skjerpe meg!

På mandag: var eg i stallen med Marina , vi hadde med oss kamera:) vi ridde oss en laang tur opp til kolås skogen. Det var kjempe koslig, så gjekk vi hjemm igjen til stallen og tok bilder!
her er noen bilder som vi tok:

















Isabella er fotogen, utentvil!<3'


















Er ikke akoratt lett og ta bilder, når du har en hest som bare skal spies :) hahah.

















Og på tirsdag var eg på fotball trening, og da spilte vi kamp mot 98 guttene:)  vi knuuuuste dei 14-4 eller ka de var. Var kjempe gøy . ELSKER FOTBALL<3
her er ett bilde av fotball laget mitt, bilde er tatt fra hjemmsiden vår:

















Og resten av uken har eg bare vert i stallen, slappet av og vert med venner :)
Og idag hadde vi prøve i rle, tror det gjekk ganske bra får eg håpe :) Så har eg vert på disco også idag. Det var kanon gøy! vi i 7 klasse arrangerte det. Vi hadde lys, masse musikk og salg av godteri og masse anna! :D alle dansa og hadde det gøy. Kjempe kjekt. Vi fikk også besøk av en sjornalist fra strilen, og hun intervjua meg og veninna mi Linn Therese :) Så gleder meg til og se i avisa på mandag!

Imåren skal eg på nattcup med mangen venner, og det gleder eg meg masse til. Eg skal ikke spille fotball da.. men skal bare se på :) så har vi laga ein stor heia gjeng, så det vert kjekt. Så skal eg overnatte hos veninne mi etterpå, sia cupen er ikke ferdig før sann 2-3 tiden på natta:)

her er en sang som eg er heeekta på: http://www.youtube.com/watch?v=HAfFfqiYLp0
//ka synes du om den sangen? ^^
Men no må eg stikke og ligge meg, er trøtt og sliten etter discoen idag + eg skal tidelig opp imåren......
Heeeeeejdå <3

Vi blogges <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar