lørdag 12. mars 2011

Endelig!

Hei alle sammen!<3

Idag har eg vert i kanrvik med Marina og Ida. Og eg har kjøpt kamera. Er stor førnøyd! Det er ikke så veldig stort, og er veldig lett og ta med seg. Ble helt forelsket!
her er noen bilder av kameraett:








                                       Dette bilde tok mamma med den nye kameraet ;)
                                   Er kjempe fornøyd. Og gleder meg til og teste det i måren.
                                      Så då kommer det mest sansynelig masse bilder ut på
                                         bloggen min imåren.

                                                   //ka synes du om bildene?
                               
                                                            Heejjdå <3

1 kommentar:

  1. ÅÅÅÅ så kjekt at du har kjøpt deg speilrefleks!! No vart eg kjempemisunneleg ;) Du må fortelle meg alt om kamera imorgon. Eg og vil kjøpe meg!!! Nydeleg bilde med deg og pusen! Klemmer Susanne

    SvarSlett