fredag 18. mars 2011

Syden!

Heihei! <3

Må bare ha meg ett lite innlegg nå, thihi :) For ikke så lenge siden så sa pappa til oss ved middags bordet , at han hadde bestilt syden tur til heile familien , kusinene og tantene mine! Eg blei super glad. Vi skal til Cypros. Men det er ikke før i september då.. Men da har eg noe og glede meg til. Kusinen min som er like gammel som meg , skal og vere med. Og vi skal ligge på samme hotel romm :) det kommer til og bli kjekt. Det seier seg at det er veldig varmt der , hele året! Men ka er deiligere og tenke på at alle andre er på skolen og jobber , så sitter du på stranden og soler deg hahah <3

Her er noen bilder eg fant på google av cypros :
















Nydelig ikke sant? gleder meg som en liten unge!!! <3

//Skal du til syden i år? 

Men no roper mamma på meg, må vist legge meg.
Gooodnatt! <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar