mandag 21. mars 2011

Stallen!

Heihei!

Sorry for at eg ikke har blogget på en stund no.. har hatt en travel uke!
I helgen har eg vert på liggebesøk ho besteveninnen min. Så har vi hatt fotoshot nede med stranden. Men har hatt litt problemer med og laste innpå bilder fra kameret til data. Men no har eg fått fikset det. Så da kommer bildene sikkert utpå bloggen sikkert i måren , vist eg får tid :)
Men idag etter skolen , stakk eg til stallen med Marianne og Marina ;) Vi gjorde alt stall arbeidet vårt, møkket og tok inni ny spon til dei. Og nor vi tok hestene inn så rullet dei seg. Også gjorde vi dei klare , striglet og salte på. Også begynte det og regne så sykt, at vi måtte kle på oss masse klær.

hahahahah, sånn kan det gå. x'D

















      søte bello mi<3

Så var vi så heldige, at med en gang vi gjekk ut for og ri sluttet det og regne.
Eg ridde helt barback (det vil si ri uten sal) og vi sprang av gårde på markene!  kjempe kjekt. Alltid gøy i stallen! 
Vi ridde bort til holmås og ridde der litt , så gjekk vi hjem igjen og hadde litt sprang (hoppe over hinder) , hestene var heilt galne! vi tok en del film også. Men det er så dumt at eg ikke kan se filmene mine på dataen, siden eg må ha ett spessielt program for at di skal vises. Men pappa skal instalere det til meg. Så då skal dere nokk få se filmene vi har tatt.
Og idag datt eg av bella for første gang. Eg ridde barback så mast eg balansen, også bråstoppet hun. Og eg flaug over halsen på hun, guuuud som vi lo! :P

Men no må eg gå og gjøre lekser:)
heeeeeejdå!! <3





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar